مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 07:452021-01-19اقتصادي

اجرای طرح های جلوگیری از آب گرفتگی در شهر کرمان


سرپرست شهرداری منطقه یک کرمان از حفر 75 حلقه چاه جذبی برای جلوگیری از آب گرفتگی معابر در زمان بارندگی تا پایان سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا نخعی با اشاره به آب گرفتگی برخی معابر در هنگام بارندگی، به تدابیر مدیریت شهری منطقه یک به منظور جلوگیری از تکرار مشکلات مشابه اشاره کرد و گفت: در کنار سایر اقدامات انجام شده در حوزه هدایت آب های سطحی، حفر 75 حلقه چاه جذبی برای دفع آب های سطحی و هدایت آب به لایه های زیرزمینی با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست شهرداری منطقه یک کرمان به هم سطح بودن معابر شهر کرمان اشاره کرد و با بیان اینکه بیشتر نقاط آب گیر معابر منطقه یک شناسایی شده است، گفت: آب باران نباید به درون شبکه فاضلاب خانگی تخلیه شود؛ بلکه باید به صورت جداگانه به درون چاه های جاذب دفع آب باران هدایت شود؛ زیرا ذخیره آب برخی از این چاه ها در سفره های آب زیرزمینی، قابلیت استفاده برای آبیاری فضای سبز را نیز دارند.

نخعی خاطر نشان کرد: حوزه های اجرایی مربوط، هرگونه اقدامی جهت دفع آب های سطحی در بارندگی های فصلیِ پایان سال را در دستور کار خود قرار داده اند و در حال اجرای برنامه ریزی ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های جلوگیری از آب گرفتگی در شهر کرمان

اجرای طرح های جلوگیری از آب گرفتگی در شهر کرمان