مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:302021-01-19سياسي

25 درصد زوج های ایرانی امکان بچه دار شدن ندارند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تامین اعتبار برای درمان زوج های نابارور را ضروری دانست و گفت: حدود 25 درصد از زوج های جوان نابارور هستند، اگر دولت و مجلس علاقه مند به افزایش جمعیت هستند باید بسته اعتباری جداگانه ای برای این مهم اختصاص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، دکتر علیرضا زالی در نشستی که با حضور رییس و مسوولان جهاد دانشگاهی برگزار شد، افزود: تعداد زیادی از این افراد باوجود علاقه به بچه دار شدن، توان پرداخت هزینه های درمان را ندارند.

وی در ادامه به اهمیت برنامه ریزی برای سلامت سالمندان تاکید کرد و یادآور شد: با توجه به شکل گیری نهادهای سیاست گذار و تدوین اسناد بالادستی تاکنون در عمل اقدام موثری برای تامین سلامت روحی و جسمی سالمندان انجام نشده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این که توجه به نیازهای اجتماعی، اقتصادی و به طور کلی کیفیت زندگی سالمندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، دوره سالمندی را دوره پیچیده ای از زندگی دانست.

زالی گفت: این درحالی است که کیفیت زندگی سالمندان در ایران از کشورهایی که از نظر مولفه های اقتصادی به ایران نزدیک هستند هم پایین تر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، وی با یادآوری این که سالمندان با بیماری های فرسایشی و مزمن دست و پنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد زوج های ایرانی امکان بچه دار شدن ندارند

25 درصد زوج های ایرانی امکان بچه دار شدن ندارند