مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:252021-01-19اجتماعي

راهکار اساسی جهت مقابله با آلودگی هوا در پایتخت


مدیرکل محیط زیست شهرداری تهران گفت: راهکار اساسی جهت مقابله با آلودگی هوا اجرای قانون هوای پاک و مطالبه گری شهروندان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، شینا انصاری مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در مراسم تجلیل از سفیران هوای پاک اظهار داشت: قانون و آیین نامه های زیادی جهت مقابله با آلودگی هوا در کلانشهرها از جمله تهران داریم ولی متأسفانه هر ساله شاهد وقوع آلودگی هوا در پایتخت هستیم.

وی افزود: تجربیات موفق شهرهای دنیا نشان می دهد عزم و اراده مردم در کنار دستگاه های حاکمیتی نقش مؤثری در کاهش آلودگی هوا داشته است.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ادامه داد: شهروندان با ایفای نقش کنشگری و مطالبه گری می توانند به توسعه انرژی های تجدیدپذیر و کاهش آلودگی هوا کمک کنند و شهرداری تلاش کرده که در این راستا مردم را تشویق کند تا مطالبه گر کاهش آلودگی هوا باشند.

انصاری با بیان اینکه البته این مسأله نافی نقش مسؤولان نمی شود، خاطرنشان کرد: راهکار اساسی جهت مقابله با آلودگی هوا اراده حاکمیت و دستگاه های متولی در اجرای قانون هوای پاک که یک قانون جامع و دقیق است خواهد بود و البته تحقق این موضوع مسؤولیت پذیری شهروندان در مقابل شهر را نیز می طلبد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار اساسی جهت مقابله با آلودگی هوا در پایتخت

راهکار اساسی جهت مقابله با آلودگی هوا در پایتخت