مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:152021-01-19اقتصادي

برنامه تعیین شده ای برای اعمال خاموشی در کرمانشاه وجود ندارد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه برنامه تعیین شده ای برای اعمال خاموشی در کرمانشاه وجود ندارد، اظهار داشت: در صدد هستیم که با همکاری مشترکان خانگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیدعلی مراتی امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه برنامه تعیین شده ای برای اعمال خاموشی در کرمانشاه وجود ندارد، اظهار داشت: با توجه به مشکلات اخیر کشور در زمینه برق در تلاش هستیم با مدیریت مصرف برق در بخش صنایع و ادارات، کمترین مشکل برای مشترکان خانگی استان داشته باشیم.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه هفته گذشته (25 دی ماه) در برخی از نقاط  کرمانشاه خاموشی هایی داشتیم که بعد از آن تاکنون هیچگونه خاموشی برنامه ریزی شده ای اعمال نشده اگر هم احیانا مشکلی بوده مربوط به تعمیرات، حوادث و سرقت های کابل برق بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به اشاره به افزایش 10 درصدی برق نسیت به مدت مشابه سال گذشته، تصریح کرد: مردم باید در مصرف برق و گاز صرفه جویی کنند چرا گاز مصرفی نیروگاه های برق به علت افزایش مصرف مردم محدود شده و همین بر تولید برق این نیروگاه ها تاثیر گذاشته است.

وی اضافه کرد: در صدد هستیم که با همکاری مشترکان خانگی، اداری و صنعتی و تعدیل روشنایی های غیرضروری، با کاهش بار شبکه توزیع برق کرمانشاه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه تعیین شده ای برای اعمال خاموشی در کرمانشاه وجود ندارد

برنامه تعیین شده ای برای اعمال خاموشی در کرمانشاه وجود ندارد