مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:152021-01-19اقتصادي

پیش بینی صادرات یک میلیارد دلار محصولات نانو در افق 1404


معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: فروش محصولات نانو در داخل کشور بیش از 3 هزار میلیارد تومان است که امیدواریم در افق 1404 بتوانیم یک میلیارد دلار محصولات نانو به خارج ازکشور صادر کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سورنا ستاری صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از شرکت های دانش بنیان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه بیش از 5 هزار و پانصد شرکت دانش بنیان در کشور وجود دارد و بیش از 100 نوع حمایت مختلف را در حوزه های مختلف دریافت می کنند، گفت: این شرکت ها بسته به نوع ارائه خدمات دانش بنیانی که دارند خدمات را در حوزه های مختلف دریافت می کنند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به اینکه یک اکوسیستم جدید در فضای دانش بنیان کشور ایجاد شده است و امیدواریم با حمایت و پیگیری در مسیر پیشرفت قدم بردارند، افزود: علوم نانو یکی از علوم پیشرفته کشور ما است و ما در برخی از علوم مثل هوافضا و سلول های بنیادی دارای رتبه اول هستیم و در بحث تولید علم نانو نیز در دنیا در رتبه چهارم قرار داریم.

وی با تاکید بر اینکه در سال های اخیر اقدامات جدی برای افزایش تولید محصولات نانو در کشور انجام شده است، ادامه داد: فروش محصولات نانو در داخل کشور بیش از 3 هزار میلیارد تومان است و برنامه ریزی گسترده برای صادرات آن در حال انجام است که امیدوار هستیم در افق 1404، صادرات ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی صادرات یک میلیارد دلار محصولات نانو در افق 1404

پیش بینی صادرات یک میلیارد دلار محصولات نانو در افق 1404