مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 05:402021-01-19اقتصادي

در بازار بورس چه می گذرد؟


یک تحلیلگر بازارهای مالی با اشاره به ادامه روند ریزش قیمت دلار و شاخص بورس گفت: به عنوان عضوی از بازار سرمایه به همه سهام داران می گویم با این قیمت سهام خود را نقد نکنند و زیان های 80 درصدی را قبول نکرده و به پرتفوی خود نگاه نکنند؛ - ایسنا/قزوین یک تحلیلگر بازارهای مالی با اشاره به ادامه روند ریزش قیمت دلار و شاخص بورس گفت: به عنوان عضوی از بازار سرمایه به همه سهام داران می گویم با این قیمت سهام خود را نقد نکنند و زیان های 80 درصدی را قبول نکرده و به پرتفوی خود نگاه نکنند؛ پس از یک سال پرتفوی خود را ببینند در این صورت هم زیان آن ها جبران خواهد شد و هم سود خوبی خواهند داشت.

سید مهدی تقوی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: حجم عمده ای از ریزش ها در بازار بورس به دلیل عدم اعتماد سرمایه گذاران و خروج نقدینگی است.

ریزش نرخ دلار ادامه دارد که اثر مستقیمی روی بورس و شرکت های بزرگ و صادرات محور این بازار خواهد داشت و قیمت سهام این شرکت ها ریزش بیشتری را تجربه خواهند کرد و شاخص بورس از این مقدار هم پایین تر خواهد آمد.

وی ادامه داد: ریزش قیمت ارز مقطعی است و طی چند ماه آینده قیمت های بالاتری را تجربه خواهد کرد ولی در آینده کوتاه مدت در چند هفته پیش رو شاخص بورس به روند نزولی خود ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بازار بورس چه می گذرد؟

در بازار بورس چه می گذرد؟