مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 19:252021-01-18سياسي

طرح شهیدسلیمانی بسیار موفقیت آمیز بود/مردم بی خیال کرونا نشوند


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: گام بسیج ملی مبارزه با کرونا در پایه محله محور و خانه محور با هدف قطع زنجیره بیماری و نتایج مطلوبی داشته است و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار موثر بود و بیش از آنچه پیش بینی می شد موفقیت آمیز بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا رشیدی نژاد در نگاه جامعی به آخرین وضعیت کرونا در کرمان اظهار داشت: استان کرمان پهناوری است از یکسال قبل که این بیماری شروع شد دو پیک اصلی داشتیم پیک ابتدا خیلی مختصر در فروردین و اردیبهشت داشتیم و پیک نسبتا شدید در تیر و مرداد و پیک بسیار شدیدی در اواخر مهرماه شروع شد و آبان و آذر هم بود و ازاآواسط آذر ماه در حال کاهش است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد: الان در شرایطی هستیم که از گام چهارم و بسیج ملی مبارزه با کووید 19 بیش از 70 درصد از بیماران در بیمارستان کم شدند و بیش از 80 درصد مرگ و میرها کم شد و در حال عبور و رو به نزول هستیم ولی این هشدار را می دهیم جای نگرانی است.

وی بیان داشت: گام چهارم بیش از 50 روز است که شروع شده، بسیج ملی مبارزه با کرونا در پایه محله محور و خانه محور با هدف قطع زنجیره بیماری و نتایج مطلوبی داشته است و در این گام طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری وزارت بهداشت و بسیج صورت گرفت و بسیار موثر بود و بیش از آنچه پیش بینی می شد مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شهیدسلیمانی بسیار موفقیت آمیز بود/مردم بی خیال کرونا نشوند

طرح شهیدسلیمانی بسیار موفقیت آمیز بود/مردم بی خیال کرونا نشوند