مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 18:002021-01-18اقتصادي

تولید روزانه بیش از 200 تن تخم مرغ در قم


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به تولید روزانه بیش از 200 تن تخم مرغ در قم گفت:در راستای تنظیم بازار تخم مرغ در دی ماه به طور متوسط 43 تن تخم مرغ توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد غضنفری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران درباره تنظیم بازار کالاهای اساسی به ویژه تولید و توزیع تخم مرغ گفت: در بخش توزیع، سازمان صمت وظیفه مهمی دارد، با توجه به نوساناتی در بازار تخم مرغ، دفتر اقتصادی استانداری بر کانون های توزیع تخم مرغ نظارت می کند.

وی با تاکید بر برخورد با هرگونه تخلف در تولید و توزیع کالاهای اساسی مردم گفت: در راستای تنظیم بازار تخم مرغ از یک دی ماه به طور متوسط 43 تن تخم مرغ تأمین و توزیع شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با تاکید بر تأمین نهاده های مرغداری های استان به صورت کامل و تولید بیش از 200 تن تخم مرغ روزانه در قم گفت: با توجه به اقدامات انجام شده قیمت هر کیلو تخم مرغ در درب کارخانه 14 هزار تومان است و بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار تولیدکنندگان می توانند 30 درصد از تولید خود را با قیمت 16 هزار و 500 تومان ویژه مصرف کننده توزیع کنند.

وی افزود: سازمان صمت برای حفظ تعادل در بازار باید ضمن بازرسی و نظارت، پاسخگو نیز باشند تا دچار کمبود نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه بیش از 200 تن تخم مرغ در قم

تولید روزانه بیش از 200 تن تخم مرغ در قم