مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 11:002021-01-18پزشكي

پروتکل های کرونایی با جدیت در رفسنجان دنبال شود / پرهیز از عادی انگاری بیماری


رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: کاهش موارد بیماری نباید سبب عادی انگاری در این خصوص شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اسماعیلی ندیمی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مورد وضعیت بیماری کووید 19 در بخش بستری وضعیت مطلوبی داریم و تعداد بیماران ما در کمترین تعداد ممکن است و این موضوع مرهون همکاری و هماهنگی همه اقشار جامعه است و کماکان تقاضا داریم همچنان پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

وی افزود: در بخش سرپایی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی را اجرا می کنیم که مبتنی بر محله و منزل است و ما محله به محله و منزل به منزل سراغ کسانی می رویم که علائم بیماری را داشته و نیاز به تست دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ابراز داشت: در مورد انجام تست دو کار انجام دادیم یکی اینکه تعداد مراکزی که تست انجام می دهند را افزایش دادیم ضمن اینکه تست معمول PCR نیز در حال انجام است.

اسماعیلی ندیمی ادامه داد: از کسانی که علائمی از بیماری کووید 19 دارند تقاضا می کنم که به نزدیکترین مرکز بهداشتی درمانی محله خود، پزشک متخصص خود یا کلینیک های دانشگاه مراجعه کنند.

وی بیان کرد: از سوی دیگر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ایستگاه هایی را ایجاد کرده که در آنجا تست های سریع کووید 19 گرفته شده و ظرف 20 دقیقه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل های کرونایی با جدیت در رفسنجان دنبال شود / پرهیز از عادی انگاری بیماری

پروتکل های کرونایی با جدیت در رفسنجان دنبال شود / پرهیز از عادی انگاری بیماری