مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:252021-01-18اقتصادي

تجمع سهامداران بانک مهر اقتصاد/ زیان قوامین را از حساب مهر اقتصاد برداشتند


تعدادی از سهامداران بانک مهر اقتصاد مقابل دفتر ارتباطات مردمی رییس قوه قضاییه دست به تجمع زدند؛ سهامداران این بانک با اعتراض به ارزش گذاری پایین دارایی بانک مهر اقتصاد خواستار ابطال مجمع عمومی و ارزیابی مجدد ارزش دارایی این بانک هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز بار دیگر برخی سهامداران بانک مهر اقتصاد در مقابل دفتر ارتباطات مردمی رییس قوه قضاییه تجمع کردند.

تجمع کنندگان بنری در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: ما سهامداران حقیقی بانک مهر اقتصاد اعتراض خود را نسبت به روند غیرقانونی ارزش گذاری غیرعادلانه سهام بانک در راستای ادغام در بانک سپه و برگزاری غیرقانونی مجمع فوق العاده ادغام اعلام داشته و از ریاست محترم قوه قضاییه صدور دستوری مبنی بر عدم ثبت صورت جلسه مجمع بانک مهر اقتصاد و بازگشت حقوق پایمال شده خود را خواستاریم.

  * حرف سهامداران بانک مهر اقتصاد چیست؟ یکی از سهامداران در این تجمع می گفت: ارزش دارایی های بانک بسیار بیشتر از رقم اعلام شده بود و به همان نسبت پول پرداختی به سهامداران چند برابر رقم فعلی باید افزایش یابد.

ارزش دارایی های بانک بر مبنای قیمت های اسفند ماه 1397 محاسبه شده در حالی که مجمع عمومی بانک در 12 خرداد 99 برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع سهامداران بانک مهر اقتصاد/ زیان قوامین را از حساب مهر اقتصاد برداشتند

تجمع سهامداران بانک مهر اقتصاد/ زیان قوامین را از حساب مهر اقتصاد برداشتند