مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:152021-01-18سياسي

پیش بینی 3816 شعبه اخذ رأی در استان اصفهان


مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان گفت: در استان اصفهان 3816 شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش بینی شده است که معمولاً در هر شعبه اخذ رأی 15 تا 20 نفر عوامل نظارتی حضور دارند.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان گفت: در استان اصفهان 3816 شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش بینی شده است که معمولاً در هر شعبه اخذ رأی 15 تا 20 نفر عوامل نظارتی حضور دارند.

علی اصغر رفیعی نژاد، امروز(دوشنبه-29 دی) در نشست خبری، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی همواره ثابت کرده اند که در عرصه های مختلف از انقلاب دفاع کرده اند که یکی از این عرصه ها، حضور در انتخابات است.

در خصوص مشارکت مردم در انتخابات باید این نکته را مد نظر داشته باشیم که نوسان در تعداد شرکت کنندگان، الزامِ جمهوریت نظام است و سینوسی حرکت کردن شرکت کنندگان در انتخابات امری غیرمعمول نیست.

وی افزود: بدون شک اگر کاندیداهایی متعلق به جناح های مختلف با دیدگاه های متفاوت در انتخابات رقابت کنند میزان مشارکت مردم بالا می رود.

مردم ایران همیشه شگفتی ساز شده اند و اگر پای منافع ملی کشور در میان باشد در صحنه به شکل جدی حاضر خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 3816 شعبه اخذ رأی در استان اصفهان

پیش بینی 3816 شعبه اخذ رأی در استان اصفهان