مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:152021-01-18ورزشي

انتقاد تفاهم نامه بین اداره کل تبلیغات اسلامی و بنیاد شهید فارس


با حضورحجت الاسلام مهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام محمدی پور مدیرکل بنیاد شهید استان تفاهمنامه همکاری فرهنگی و اجتماعی ما بین این دو اداره کل امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس ظهر سه شنبه در این خصوص گفت: این تفاهم نامه با هدف گسترش همکاری مشترک دوجانبه در کلیه زمینه های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، علمی، قرآنی و بهره مندی از توانایی وظرفیت های طرفین در راستای تحقق اهداف مشترک، همچنین احیا و ترویج اندیشه ایثار و شهادت و تقویت روح عبودیت الهی در میان مردم به ویژه نسل جوان و خدمت به خانواده معزز شاهد و ایثار گر استان منعقد گردید.

حجت الاسلام محمد صادق مهرابی افزود: محورهای همکاری این تفاهنامه اعزام مبلغین به برنامه های مشترک در سطح استان فارس، استفاده از مربیان قرآنی و داوران مسابقات قرآنی در سطح استان ویژه خانواده های شاهد و ایثارگر، صدور گواهینامه پایان دوره آموزشی به قرآن آموزان، برگزاری دوره تربیت مربی قرآن و دوره های تربیت داور قرآنی ویژه خانواده شاهد و ایثارگر در سطح استان و برگزاری مشترک مسابقات قرآنی و معارف اسلامی و کتابخوانی است.

وی ادامه داد: از دیگر توافقات این تفاهنامه؛ برگزاری دوره های آموزشی ویژه کارکنان بنیاد شهید، اعزام روحانیون در فعالیت های فرهنگی، ورزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تفاهم نامه بین اداره کل تبلیغات اسلامی و بنیاد شهید فارس

انتقاد تفاهم نامه بین اداره کل تبلیغات اسلامی و بنیاد شهید فارس