مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:002021-01-18اقتصادي

در ایران، برند کُشی راه انداخته ایم


چند روز پس از صحبت های معاون اول رییس جمهوری درباره نبود برندهای بزرگ ایرانی برای نقش آفرینی در بازارهای صادراتی، حالا رییس اتاق بازرگانی ایران می گوید سیاست های غلط باعث برند کُشی در ایران شده است.

- چند روز پس از صحبت های معاون اول رییس جمهوری درباره نبود برندهای بزرگ ایرانی برای نقش آفرینی در بازارهای صادراتی، حالا رییس اتاق بازرگانی ایران می گوید سیاست های غلط باعث برند کُشی در ایران شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در مراسم روز ملی صادرات، با اشاره به مثال تحریم روسیه از سوی آمریکا و نیاز این کشور به تامین برخی مواد اولیه و غذایی از دیگر کشورها، به این موضوع پرداخت که اگر ایران برندی جهانی یا بزرگ داشت که امکان رقابت با دیگر کشورها را به وجود می آورد، امکان استفاده از این بازار و سایر بازارهای بزرگ بیش از پیش فراهم می شد.

موضوع برند بزرگ ایرانی در سال های گذشته بارها و در رابطه با موضوع صادرات کالاهایی که برای زمانی طولانی با نام ایرانی شناخته می شدند، مطرح شده است.

در این سال ها خبرهای مختلفی از صادرات محصولاتی مانند زعفران، پسته، فرش یا دیگر محصولات مطرح ایرانی با نام و برند خارجی مطرح شده و انتقادات زیادی از نقش آفرینی سایر کشورها در حوزه هایی که به نام ایرانی ها بود صورت گرفته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ایران، برند کُشی راه انداخته ایم

در ایران، برند کُشی راه انداخته ایم