مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:002021-01-18پزشكي

برنامه ریزی برای سلامت سالمندان با همکاری جهاد دانشگاهی


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: جهاد دانشگاهی با دارا بودن ساختارهای غیردیوان سالارانه می تواند با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برنامه های اجتماعی حوزه سلامت را با جدیت دنبال کند.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: جهاد دانشگاهی با دارا بودن ساختارهای غیردیوان سالارانه می تواند با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برنامه های اجتماعی حوزه سلامت را با جدیت دنبال کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکترعلیرضا زالی در نشستی که با حضور رییس و مسئولان جهاد دانشگاهی برگزار شد، جهاد دانشگاهی را نهادی انقلابی توصیف کرد و که در فرازو فرودهای مختلف انقلاب اسلامی خدمات شایسته ای در عرصه دانشگاهی و اجتماعی ارائه داده است.

وی مهمترین وجه تمایز جهاد دانشگاهی را خوداتکایی، خودباوری و خود کفایی ملی دانست و افزود: اگر نقش تمامی دستگاه های ذیربط را درنظر داشته باشیم، نقش جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی اجرایی بسیار پررنگ است.

رییس دانشگاه بیانیه گام دوم انقلاب را بزنگاهی برای توسعه فناوری و گسترش راهبردهای خردمحور دانست و گفت: با توجه به اهداف مقدسی که در شکل گیری جهاد دانشگاهی نقش داشته، دسترسی به مفاهیم توسعه ای و اهداف مترقی کشور برای این نهاد دور از دسترس نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای سلامت سالمندان با همکاری جهاد دانشگاهی

برنامه ریزی برای سلامت سالمندان با همکاری جهاد دانشگاهی