مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 09:202021-01-18سياسي

قوه قضاییه بازار بورس را از دستِ قماربازان پاک کند


نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: تقاضای ما از قوه قضاییه آن است که بازار اقتصاد و بورس را از وجود قماربازان سیاسی و اقتصادی پاک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سارا فلاحی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی،گفت: مرزهای مقاومت که قاسم سلیمانی رهبری آن را برعهده داشت، از سفره، معیشت و اقتصاد مردم که در آلونک ها، کپرها و حلبی آبادها زندگی میکردند، آغاز می شد و تا فراسوی مرزهای مظلومیت مظلومان جهان گسترش می یافت.

وی بیان کرد: در گفتمان قاسم سلیمانی نه تنها فرزندان ملتش فارغ از قومیت، جغرافیا، زبان و سلایق سیاسی قرار میگرفتند، بلکه تمام مظلومان و آزادگان جهان هم سُکنی می گزیدند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در گفتمان قاسم سلیمانی مسئول، مسئول است و خودش را به مسلخ مصالح مردم می برد، نه آنکه مردم را به مسلخ مطامع خود ببرد.

فلاحی با بیان اینکه مسئول در این گفتمان اهل مماشات نیست،افزود: بر این اساس ما از دستگاه قضا می خواهیم که شمشیرش را بر پیکر آن 250 بدهکار ارزی فرود آورد و محکم تر از آن بر پیکر آن 20 مسئولی که پشت این 250 بدهکار ارزی هستند، فرود آورد و بازار اقتصاد و بورس ما را از قماربازان سیاسی و اقتصادی پاک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه بازار بورس را از دستِ قماربازان پاک کند

قوه قضاییه بازار بورس را از دستِ قماربازان پاک کند