مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:502021-01-18سياسي

تقدیر حکما و فعالان طب اسلامی- ایرانی از رهبر معظم انقلاب


حکما و فعالان طب ایرانی و اسلامی در نامه ایی به رهبر معظم انقلاب از ایشان به خاطر مواضع قاطع در اعلام عدم وارادات واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس تقدیر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، حکما و فعالان طب ایرانی و اسلامی در نامه ایی به رهبر معظم انقلاب از ایشان به خاطر مواضع قاطع در اعلام عدم وارادات واکسن از آمریکا و انگلیس تقدیر کردند.

در این نامه آمده است: با عرض تسلیت ایام سوگواری بانوی دوعالم، حضرت فاطمه زهرا (س)، خداوند را شاکریم نخست به خاطر نعمت توحید و پرستش الله، آن محیی حیات بخش که جان انسانها و سایر انفس چنان در پیشگاه والای او ارزشمند است، که حفظ جان یک انسان را به مثابه جان همه بشریت خوانده و کشتن یک انسان را نیز به مثابه کشتن همه بشریت.

و دوم بخاطر نعمت ارسال رسل و میوه آن ولایت فقیه.

خرسندیم از اینکه در عصری زندگی می کنیم که بجای حکومت طواغیت و ستمگران و بی خدایان، زیر سایه ولایت فقیه و زعیم عالیقدر تشیع حضرت آیت الله خامنه ای تنفس می کنیم.

دانا مردی که دیروز بخاطر فریاد استغاثه و تضرع مسلمانان و حتی غیرمسلمانان سوری و عراقی زیر تیغ تکفیری ها، سردار پرافتخارش شهید حاجی آن از 350 هزار نفر فراتر رفته و با 4 برابر جمعیت ایران، 40 برابر ایران تلفات می دهد  و انگلیسی که هم جمعیت ماست و 11 برابر ایران تلفات ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر حکما و فعالان طب اسلامی- ایرانی از رهبر معظم انقلاب

تقدیر حکما و فعالان طب اسلامی- ایرانی از رهبر معظم انقلاب