مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:352021-01-18اقتصادي

تجاری سازی نانوکاتالیستی برای درمان بیماری های عصبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شرکت سلین نانومدیسین (Clene Nanomedicine) با هدف استفاده از فناوری نانو و به کارگیری ذرات طلا برای درمان بیماری های عصبی ویرانگر از جمله بیماری پارکینسون، - یک شرکت خارجی در حال طی کردن مراحل کارآزمایی بالینی نانوکاتالیستی است که برای درمان بیماری های عصبی و مغزی نظیر ام اس و پارکینسون مناسب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شرکت سلین نانومدیسین (Clene Nanomedicine) با هدف استفاده از فناوری نانو و به کارگیری ذرات طلا برای درمان بیماری های عصبی ویرانگر از جمله بیماری پارکینسون، سهام خود را به بازار عرضه کرد.

این شرکت بعد از تعطیلات سال نوی میلادی وارد بازار بورس شد.

مسئولان سلین نانومدیسین می گویند که هدف آن ها ایجاد انقلابی در درمان بیماری ها از پارکینسون، مولتیپل اسکلروزیس (MS) و اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) با دسته ای جدید از دارو ها است که از طلا برای تسریع واکنش های سلولی اساسی استفاده می کنند.

در حال حاضر این شرکت روی فاز 3 مطالعات بالینی چند دارو برای درمان ALS، MS و پارکینسون کار می کند.

این محصول سلین نانومدیسین در واقع یک نانوکاتالیست بیوانرژیک است و به عنوان یک عامل درمانی برای بیماری های تخریب عصبی مانند بیماری پارکینسون، مولتیپل اسکلروزیس (MS) و اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) طراحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاری سازی نانوکاتالیستی برای درمان بیماری های عصبی

تجاری سازی نانوکاتالیستی برای درمان بیماری های عصبی