مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:302021-01-18اقتصادي

ارائه سامانه ای برای ارتباط گسترده شرکت های دانش بنیان و صنعت


یک شرکت دانش بنیان موفق شد از طریق ایجاد سامانه ارائه نیازمندی ها و توانمندی ها با همکاری شرکت های صنعتی استان البرز، بیش از 10 نیاز فناورانه صنایع را پاسخ دهد.

- یک شرکت دانش بنیان موفق شد از طریق ایجاد سامانه ارائه نیازمندی ها و توانمندی ها با همکاری شرکت های صنعتی استان البرز، بیش از 10 نیاز فناورانه صنایع را پاسخ دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا رضایی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: این مجموعه دانش بنیان با توجه به نیاز مبرم صنایع مختلف به فناوری های نوین تلاش کرد تا به عنوان یک کارگزار حرفه ای تبادل فناوری عمل کند، از این رو یکی از وظایفی که این مجموعه برای خود تعریف کرده است، بازاریابی و فروش محصولات فناورانه دانش بنیان است.

وی انتقال فناوری را از دیگر خدمات این شرکت دانش بنیان عنوان کرد و یادآور شد: این حوزه شامل شناسایی نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی و رفع آن است و در این زمینه از همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان البرز نیز بهره مند شدیم و با کمک این نهاد، نیازهای مختلف فناورانه شرکت های صنعتی را شناسایی کردیم.

رضایی ادامه داد: پس از آن در میان فعالان فناور و مخترعان و فعالان دانش بنیان جستجو می کنیم تا ببینیم چه کسی از توانایی پاسخگویی به این نیاز فناورانه برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه سامانه ای برای ارتباط گسترده شرکت های دانش بنیان و صنعت

ارائه سامانه ای برای ارتباط گسترده شرکت های دانش بنیان و صنعت