مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 04:252021-01-18فرهنگي

ساماندهی بهتر شغل های فرهنگی از نتایج طرح توسعه مشاغل خانگی خواهد بود


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: طرح توسعه مشاغل خانگی می تواند به شغل های فرهنگی رونق بیشتر و ساماندهی امیدوارکننده ای دهد.

- معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام: ساماندهی بهتر شغل های فرهنگی از نتایج طرح توسعه مشاغل خانگی خواهد بود ایسنا/ایلام معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: طرح توسعه مشاغل خانگی می تواند به شغل های فرهنگی رونق بیشتر و ساماندهی امیدوارکننده ای دهد.

یونس قیطانی در دیدار مدیر اشتغال جهاددانشگاهی اظهار کرد: تعریف رسته های شغلی ویراستاری، مترجمی و انیمیشن در الگوی نوین مشاغل خانگی نویدبخش ساماندهی این رشته ها و تهیه بانک های اطلاعاتی موثق در این زمینه است.

وی با بیان اینکه تعداد شاغلان این رشته ها در استان ایلام قابل توجه است اما هنوز بانک اطلاعاتی دقیقی در این زمینه وجود ندارد، تصریح کرد: این طرح می تواند به رونق رشته های فرهنگی در استان بینجامد.

در این دیدار مهندس یونس میرزایی مدیر واحد اشتغال جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام اهداف کلی طرح الگوی نوین مشاغل خانگی را با کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بویژه اهداف طرح، شناسایی نیازها و ظرفیت ها در کشور، استان و شهرستان را تشریح و اظهار کرد: این ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی بهتر شغل های فرهنگی از نتایج طرح توسعه مشاغل خانگی خواهد بود

ساماندهی بهتر شغل های فرهنگی از نتایج طرح توسعه مشاغل خانگی خواهد بود