مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 21:502021-01-17فرهنگي

واکنش به برنامه تلویزیونی با محوریت یک شاعر فراموش شده


باقر رجبعلی، پژوهشگر ادبیات داستانی و نویسنده کتاب ناتمامِ «فراز و فرود داستان نویسیِ شاعران ایران» که بخشی از آن به داستان نویسی اسماعیل شاهرودی در کتاب «چند کیلومتری و نیمی از واقعیت» اختصاص دارد، - باقر رجبعلی، پژوهشگر ادبیات داستانی و نویسنده کتاب ناتمامِ فراز و فرود داستان نویسیِ شاعران ایران که بخشی از آن به داستان نویسی اسماعیل شاهرودی در کتاب چند کیلومتری و نیمی از واقعیت اختصاص دارد، به پخش برنامه ای تلویزیونی با محوریت این شاعر واکنش نشان داد.

این نویسنده در مطلبی که در اختیار ایسنا قرار داده است، با اشاره به برنامه یتلویزیونی که هفته گذشته با موضوع واکاوی شعر و شخصیت اسماعیل شاهرودی پخش شد، نوشت: دوشنبه بیست و دوم دی، با کمال ناباوری در شبکه چهار سیما، شاهد برنامه ای بودم که به یکی از شاعران مظلوم و قربانی شده (و طبیعتا فراموش شده)ی کشورمان پرداخت و تمامیِ جان و دلِ مرا با خود همراه کرد.

من خود در سال 93 در مقاله ای با عنوان شاعری که زخم بر وجودش کاری بود به ماجرای قربانی شدن (و حیف شدنِ) اسماعیل شاهرودی پرداخته بودم.

اما همیشه یادِ ماجرای دردناکِ زندگی این شاعر فرهیخته، قلبم را می آزرد و دوست داشتم نام او و شعرهای نجیبش (اغلب شعرهایش که نجیب اند) به طریقی مطرح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش به برنامه تلویزیونی با محوریت یک شاعر فراموش شده

واکنش به برنامه تلویزیونی با محوریت یک شاعر فراموش شده