مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 18:102021-01-17فرهنگي

فیلم های جشنواره کوتاه تهران را کجا ببینیم؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، سامانه های برخط هاشور (خانه جشنواره)، - سامانه های نمایش دهنده آثار جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، سامانه های برخط هاشور (خانه جشنواره)، وُدیو و تیوال نمایش فیلم های بخش مسابقه بین الملل و تعدادی از آثار مسابقه ملی سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران را برعهده گرفتند.

تمامی فیلم های بخش مسابقه بین الملل و تعداد 75 فیلم مسابقه ملی سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران که با رضایت فیلمسازانشان انتخاب شده اند، در این سامانه ها در ایام برگزاری این رویداد نمایش داده می شوند.

سامانه هاشور به عنوان خانه جشنواره سی و هفتم انتخاب شده است و علاوه بر عموم، میزبان هنرمندان و اهالی رسانه و فیلم کوتاه خواهد بود.

همچنین سامانه های ودیو و تیوال نیز امکان تماشای آثار را برای عموم مردم فراهم خواهند کرد.

علاقه مندان به تماشای آثار در سامانه هاشور باید ابتدا در پرتال portal.

tisff.

ir ثبت نام کرده و پس از احراز هویت توسط انجمن سینمای جوانان ایران از لینک مربوط به خانه جشنواره طبق جدول منتشرشده آثار حاضر را در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های جشنواره کوتاه تهران را کجا ببینیم؟

فیلم های جشنواره کوتاه تهران را کجا ببینیم؟