مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 17:302021-01-17بين الملل

ترامپ با پایین ترین سطح محبوبیت کاخ سفید را ترک می کند


نظرسنجی در برهه ای صورت گرفته است که مجلس نمایندگان آمریکا به علت سخنان تحریک آمیز ترامپ که منجر به یورش طرفدارانش به ساختمان کنگره آمریکا شده بود، - بار دیگر رای به استیضاح او داد.

نظرسنجی های شبکه خبری سی ان ان نشان می دهد که دونالد ترامپ رییس جمهوری فعلی آمریکا با پایین ترین سطح محبوبیت در میان مردم این کشور کاخ سفید را ترک می کند و قدرت را به جو بایدن رییس جمهوری منتخب ایالات متحده منتقل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از شبکه خبری سی ان ان، محبوبیت ترامپ در روزهای آخر ریاست جمهوری وی به پایین ترین سطح خود رسیده و آمریکایی ها بیش از هر زمان دیگری خواستار برکناری او از قدرت هستند.

54 درصد از مردم آمریکا معتقدند که ترامپ بخاطر حوادث روز 6 ژانویه در ساختمان کنگره آمریکا باید پیش از روز 20 ژانویه قدرت را به بایدن تحویل دهد.

تقریبا تمام دموکرات ها (93 درصد) تمایل به برکناری ترامپ از قدرت در روزهای باقی مانده را دارند درحالیکه این خواسته در میان جمهوریخواهان 10 درصد طرفدار دارد.

نظرسنجی در برهه ای صورت گرفته است که مجلس نمایندگان آمریکا به علت سخنان تحریک آمیز ترامپ که منجر به یورش طرفدارانش به ساختمان کنگره آمریکا شده بود، بار دیگر رای به استیضاح او داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ با پایین ترین سطح محبوبیت کاخ سفید را ترک می کند

ترامپ با پایین ترین سطح محبوبیت کاخ سفید را ترک می کند