مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 07:202021-01-17سياسي

راه اندازی «کاروان عزای فاطمی» در 300 امامزاده


مدیرکل امور فرهنگی سازمان اوقاف از برگزاری طرح «سوگواره یاس نبوی» در 2 هزار و 500 بقعه متبرکه خبر داد و گفت: 300 امامزاده «کاروان عزای فاطمی» راه اندازی و به اجرای مراسم عزاداری می پردازند.

- مدیرکل امور فرهنگی سازمان اوقاف از برگزاری طرح سوگواره یاس نبوی در 2 هزار و 500 بقعه متبرکه خبر داد و گفت: 300 امامزاده کاروان عزای فاطمی راه اندازی و به اجرای مراسم عزاداری می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر هر استان (سفید، آبی، زرد، نارنجی و قرمز)، برنامه ریزی شده تا مراسم ها به صورت حضوری یا مجازی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

مدیرکل امور فرهنگی سازمان اوقاف تصریح کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در ایام نیمه شعبان طرح نسیم انتظار را در سراسر کشور اجرا کرد؛ در این طرح گروه های سرود و تواشیح در سطح شهرها به اجرای برنامه پرداختند؛ در ایام فاطمیه نیز 300 بقعه متبرکه، کاروان عزاداری راه اندازی کرده اند و به اجرای مراسم عزاداری در سطح شهرها می پردازند.

حجت الاسلام موسوی متقی درخصوص اجرای طرح تبرکات فاطمی گفت: هر ساله در راستای ارائه خدمت به محرومین و انفاق نیابتی از حضرت زهرا (س)، بسته های غذایی به نام تبرکات فاطمی در ایام سوگواری فاطمیه به خانواده های کم برخورداری که پیرامون بقاع متبرکه زندگی می کنند، اهدا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی «کاروان عزای فاطمی» در 300 امامزاده

راه اندازی «کاروان عزای فاطمی» در 300 امامزاده