مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 07:102021-01-17اقتصادي

اشتراک گذاری دستاوردهای مدیریت شهری در «خشت طلایی»


مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: جشنواره خشت طلایی تهران به اشتراک دستاوردها در مدیریت شهری و افزایش دانش در این زمینه منجر خواهد شد.

- مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: جشنواره خشت طلایی تهران به اشتراک دستاوردها در مدیریت شهری و افزایش دانش در این زمینه منجر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا کاوه حاجی علی اکبری درباره پنجمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی تهران و تاثیر آن بر شهر و مدیریت شهری گفت: این جشنواره که پنجمین دوره آن را برگزار می کنیم، چند تاثیر مشخص می تواند داشته باشد؛ یکی اینکه به نهادهای حرفه ای و دستگاه هایی که مشغول کار اجرایی هستند، کمک می کند تا در اولویت بندی، اشتراک و همگرایی داشته باشند و نهادهایی مثل شهرداری ها و سازمان های اجرایی بتوانند به یک نقطه مشترکی برسند.

این خود می تواند تاثیر خیلی مهمی بر روند اداره شهر داشته باشد.

وی افزود: دومین تاثیری که جوایزی مانند خشت طلایی می توانند داشته باشند به اشتراک گذاری تجارب و دانش به دست آمده است چون بخش عمده ای از دانش حوزه برنامه ریزی شهری و طراحی شهری از آنچه به دست می آید که در حوزه کاربست حاصل می شود و شاید این دستاورد بی بدیل و منحصر به فردی باشد که نهادها و سازمان ها بتوانند حرفه مند از یکدیگر بیاموزند و بدانند که هر کدام چه کاری انجام می دهند و این باع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتراک گذاری دستاوردهای مدیریت شهری در «خشت طلایی»

اشتراک گذاری دستاوردهای مدیریت شهری در «خشت طلایی»