مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 19:452021-01-16سياسي

برخورد جدی با هنجارشکنان/ حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری


استاندار قم با بیان اینکه حفظ سلامتی مردم برای ما بالاترین واجب است، گفت: هیات های مذهبی عمدتاً همکاری خوبی با دستگاه ها در رعایت شیوه نامه ها دارند و با هنجارشکنان نیز برخورد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه گزارش هایی حاکی از یک نوع نگرانی از وضعیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در قم به عنوان یک مرکز مذهبی و همچنین جزیره قشم به عنوان یک مرکز تفریحی ارائه شده است، گفت: متأسفانه مسائل بهداشتی در برخی مجالس و تجمع ها به خوبی رعایت نشده و مسئولان ستاد ملی نیز از این بابت اظهار نگرانی کردند.

استاندار قم افزود: اقدام بزرگان و مراجع عظام تقلید به خاطر برگزار نکردن مراسم های شهادت حضرت زهرا (س) شایسته قدردانی است.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی قم سی و یکمین استان کشور از نظر بستری های کرونایی است ادامه داد: اگر نتوانیم پروتکل ها و فاصله گذاری ها را به خوبی رعایت کنیم چه بسا با موج جدیدی از بیماری مواجه خواهیم شد.

سرمست با تاکید بر اینکه هیأت های مذهبی در استان قم عمدتاً همکاری خوبی دارند و یک عده ممکن است شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکنند، گفت: با آنان نیز باید برخورد شود و به نوعی توجیه شوند که حفظ سلامتی مردم برای ما بالاترین واجب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با هنجارشکنان/ حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری

برخورد جدی با هنجارشکنان/ حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری