مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 19:052021-01-16سياسي

اشتغال زایی بنیاد نیکوکاری دکتر نبی برای بزهکاران زیر 18 سال


مدیر حقوقی بنیاد نیکوکاری دکتر نبی گفت: براساس جلسه ای که با کانون اصلاح تربیت داشته ایم قرار بر این شده تا بنیاد برای کودکان بزهکار زیر 18 سال نیز اشتغال زایی ایجاد کند تا این افراد بعد از آزادی از کانون به طور موقت اسکان داده شده و بعد از یک سال بازتوانی .

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر حقوقی بنیاد نیکوکاری دکتر نبی گفت: براساس جلسه ای که با کانون اصلاح تربیت داشته ایم قرار بر این شده تا بنیاد برای کودکان بزهکار زیر 18 سال نیز اشتغال زایی ایجاد کند تا این افراد بعد از آزادی از کانون به طور موقت اسکان داده شده و بعد از یک سال بازتوانی بتوانند وارد جامعه شوند.

زهره اکرامی مدیر حقوقی بنیاد نیکوکاری دکتر نبی امروز در نشست مشترک رییس سازمان زندان های کشور با گروه های جهادی و مردمی مشهد در خصوص فعالیت افراد زندانی و بزه کار با این مجموعه اظهار کرد: بنیاد نیکوکاری دکتر نبی از سال 1387 با تمرکز بر فعالیت زنان سرپرست خانوار آغاز به کار کرده و حدود 15 سال در این زمینه فعالیت دارد.

بنیاد نیکوکاری دکتر نبی در حال حاضر زندانیان جرایم عمد، غیر عمد، زنان سرپرست خانوار و معتادان بهبود یافته را تحت پوشش قرار داده است.

مجموعه دکتر نبی به غیر از اشتغال زایی برای زندانیان کلاس های مشاوره متفاوت و روان درمانی نیز برای این افراد برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی بنیاد نیکوکاری دکتر نبی برای بزهکاران زیر 18 سال

اشتغال زایی بنیاد نیکوکاری دکتر نبی برای بزهکاران زیر 18 سال