مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 15:352021-01-16ورزشي

تیم های راه یافته به مرحله پایانی لیگ برتر والیبال نشسته مردان مشخص شدند


مرحله دوم مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان امروز در حالی به پایان رسید که 4 تیم به مرحله پایانی این مسابقات راه یافتند.

- مرحله دوم مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان امروز در حالی به پایان رسید که 4 تیم به مرحله پایانی این مسابقات راه یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرحله دوم مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان، گرامیداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی که از روز چهارشنبه 24 دی با حضور 7 تیم در فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز شده بود، امروز با مشخص شدن 4 تیم راه یافته به مرحله بعد، به پایان رسید.

در نخستین روز از مرحله دوم مسابقات والیبال نشسته مردان تیم مس شهر بابک کرمان با برتری 3 بر صفر پالایش نفت آبادان را شکست داد، تیم شهرداری ورامین 3 بر صفر سپید رود رشت را شکست داد و تیم ذوب آهن اصفهان 3 بر صفر برابر شهرداری ارومیه به برتری رسید.

در دومین روز از این رقابت ها، تیم شهرداری گنبد 3 بر صفر سپید رود رشت را شکست داد، شهرداری ورامین 3 بر صفر ذوب آهن اصفهان را مغلوب خود کرد و مس شهر بابک کرمان 3 بر صفر برابر شهرداری ارومیه به برتری رسید.

همچنین در سومین روز از این رقابتها، تیم سپیدرود رشت به مصاف تیم شهرداری ارومیه رفت و با نتیجه 3 بر 2 این تیم را شکست داد، مس شهر بابک کرمان برابر شهرداری گنبد به میدان رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های راه یافته به مرحله پایانی لیگ برتر والیبال نشسته مردان مشخص شدند

تیم های راه یافته به مرحله پایانی لیگ برتر والیبال نشسته مردان مشخص شدند