مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:352021-01-16بين الملل

مایک پامپئو همه پل های پشت سرش را خراب کرد


دولت دونالد ترامپ در روزهای پایانی خود و در مسیر خروج از کاخ سفید تلاش می کند تا تقریبا همه چیز را برای جو بایدن، رییس جمهور جدید آمریکا سخت و دشوار سازد.

- دولت دونالد ترامپ در روزهای پایانی خود و در مسیر خروج از کاخ سفید تلاش می کند تا تقریبا همه چیز را برای جو بایدن، رییس جمهور جدید آمریکا سخت و دشوار سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی می نویسد: مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در حالی که رییسش به یک خروج ننگین نزدیک می شود، تلاش کرده تا با سر و صدا و خیلی فعالانه پل های پشت سر آنها را خراب کند.

پامپئو جدا از محکوم کردن مختصر و مفید حمله هفته گذشته به کنگره، پشیمانی یا پریشانی اندکی در این خصوص از خود نشان داده و قطعا اذعان نکرده که دونالد ترامپ نقش کلیدی در تحریک این اراذل و اوباش داشته است.

در همین حال پامپئو بیکار ننشسته است.

او طی هفته گذشته اقداماتی انجام داده که تنها هدف واقعی شان سخت کردن هر چه ممکن زندگی برای جانشینش در وزارت امور خارجه آمریکاست.

پامپئو، کوبا را به فهرست کشورهای حامی تروریسم بازگرداند، قصد دارد حوثی ها در یمن را به عنوان یک سازمان تروریستی خارجی تعیین کند، محدودیت ها بر ارتباطات میان دیپلمات های آمریکایی و مقامات تایوانی را کاهش داده و مدعی شد که ایران مقری برای القاعده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مایک پامپئو همه پل های پشت سرش را خراب کرد

مایک پامپئو همه پل های پشت سرش را خراب کرد