مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:002021-01-16سياسي

تشییع و خاکسپاری پیکر 5 شهید گمنام در فارس


مراسم تشییع پیکرهای پاک 5 شهید گمنام با رعایت پروتکل های بهداشتی ویژه ایام شیوع کرونا، در نقاط مختلف استان فارس برگزار شد.

- ایسنا/فارس مراسم تشییع پیکرهای پاک 5 شهید گمنام با رعایت پروتکل های بهداشتی ویژه ایام شیوع کرونا، در نقاط مختلف استان فارس برگزار شد.

همزمان با ایام دهه دوم فاطمیه، پیکرهای پاک و مطهر 15 شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، طی مراسم باشکوهی و با استقبال مسئولان ارشد فارس و جمعی از مردم شهید پرور شیراز وارد این شهر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر شهدا در روز پنج شنبه، 25 دی ماه در شیراز برگزار شد که در آن پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام که یکی 19 ساله و در عملیات تک دشمن در سال 67 و در منطقه شلمچه و دیگری 21 ساله و در عملیات والفجر یک و در منطقه فکه به فوز عظیم شهادت رسیده بودند، در آرامستان بهشت احمدی شیراز به خاک سپرده شدند.

صبح شنبه 27 دی و در چهارمین روز حضور پیکرهای مطهر شهدا در استان فارس، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر 5 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در نقاط مختلف استان فارس و شیراز برگزار شده و می شود.

مراسم تشییع پیکر شهید گمنام 25 ساله که در عملیات تک دشمن در سال 67 در منطقه زبیدات به شهادت رسیده بود، صبح امروز در مرکز پشتیبانی منطقه 2 ارتش برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع و خاکسپاری پیکر 5 شهید گمنام در فارس

تشییع و خاکسپاری پیکر 5 شهید گمنام در فارس