مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:302021-01-16پزشكي

آزمایش شومی که زندگی سه قلوها را نابود کرد (+عکس)


ظاهراً بابی و ادی دوقلوهای یکسانی بودند که روزی که به دنیا آمدند از یکدیگر جدا شده بودند! اما مگر چقدر احتمال وجود دارد که بابی در اولین روز ورود به دانشگاه با دوقلوی گمشده اش دیدار کند! واقعاً باورنکردنی است! - ظاهراً بابی و ادی دوقلوهای یکسانی بودند که روزی که به دنیا آمدند از یکدیگر جدا شده بودند! اما مگر چقدر احتمال وجود دارد که بابی در اولین روز ورود به دانشگاه با دوقلوی گمشده اش دیدار کند! واقعاً باورنکردنی است! هدف واقعی در پشت این مطالعه یافتن تأثیر ماهیت ژنتیکی در مقابل رشد تربیتی در کودکان بود، اما متأسفانه آن ها جنبه منفی مطالعات خود و وضعیتی که این کودکان با آن روبرو بودند را در نظر نگرفتند.

در سال 2018، فیلم سه غریبه یکسان توسط تیم واردل منتشر شد که تأثیرات تکان دهنده این مطالعه بر سه قلو ها را به تصویر می کشید.

داستان سه قلو ها بابی ، ادی و دیوید از سال 1980 آغاز می شود؛ هنگامی که بابی شاوران به کالج سالیوان در نیویورک رسید، دانشجویان آنجا به گرمی از او استقبال کردند، انگار به نوعی او را می شناختند، اما عجیب ترین قسمت داستان این بود که همه او را ادی صدا می کردند! اما ادی که بود و چرا دانش جویان فکر می کردند بابی شبیه اوست؟ در اولین روز تحصیل در دانشگاه، بابی احساس گیجی کرد، اما بعداً پس از اینکه همکلاسی اش مایکل دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایش شومی که زندگی سه قلوها را نابود کرد (+عکس)

آزمایش شومی که زندگی سه قلوها را نابود کرد (+عکس)