مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:002021-01-16اجتماعي

آغاز بادی و پایان برفی هوای زنجان در هفته جاری


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: در ابتدای هفته جاری شاهد وزش باد بوده و در انتهای هفته بارش برف پیش بینی می شود.

- ایسنا/زنجان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: در ابتدای هفته جاری شاهد وزش باد بوده و در انتهای هفته بارش برف پیش بینی می شود.

حسین سلطانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز شرایط جوی نسبتاً پایداری در سطح این استان حاکم شده و آسمانی صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد را خواهیم داشت و بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، مجدداً از یکشنبه تا چهارشنبه وزش باد این استان را در بر خواهد گرفت.

وی افزود: طی روزهای دوشنبه و سه شنبه بارش برف و باران در حد ضعیف و از بعد از ظهر چهارشنبه تا پنج شنبه نیز شدت بارش ها بیشتر خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: طی هفته جاری میزان دمای هوای استان به تدریج با کاهش مواجه خواهد شد و بر اساس پیش بینی های صورت گرفته اواخر هفته نیز هوای سرد و یخ بندان مناطق مختلف زنجان را دربر خواهد گرفت.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در رابطه با وزش باد در روز گذشته، خاطرنشان کرد: روز گذشته در استان شاهد وزش باد شدید تا نسبتاً شدید بودیم که شدیدترین وزش با 94 کیلومتر بر ساعت در قیدار ثبت شد و سرعت باد نیز در شهر زنجان 61 کیلومتر بر ساعت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بادی و پایان برفی هوای زنجان در هفته جاری

آغاز بادی و پایان برفی هوای زنجان در هفته جاری