مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 07:402021-01-16اقتصادي

رانت 110 هزار میلیاردی در بازار فولاد


رییس انجمن نوردکاران فولادی ایران با بیان اینکه از ابتدای سال 22 میلیون تن شمش، بیلت و بلوم تولید شده اما آنچه در بورس کالا مورد معامله قرار گرفته کمتر از 2 میلیون و 700 هزار تن (13 درصد) بوده است گفت: - ، سید احمد رضوی نیک با بیان اینکه ما در کشور چیزی به معنی کمبود مواد اولیه نداریم، گفت: فولاد سازان ما که عمدتاً بخش دولتی و خصولتی هستند در سال 98 حدود 17.

5 میلیون تن تولید شمش، بیلت و بلوم برای نوردکاران و مقاطع طویل تولید کردند، از این میان 4 میلیون و 800 هزار تن صادرات انجام دادند و فقط 2 میلیون و 800 هزار تن در بورس عرضه شده است.

وی با اشاره به اینکه به بهانه مصرف در شرکتهای خودشان مصرف 2 میلیون و 500 هزار تن شمش، بیلت، بلوم به یکی را از شرکتهای فولادی و چند شرکت نوردی دیگر ارائه شده است، گفت: متأسفانه در سال گذشته سرنوشت 7 میلیون تن شمش نامشخص است و در نهایت سر از بازار آزاد در آوردند.

رییس انجمن نوردکاران فولادی ایران با بیان اینکه آن بخش از محصولاتی هم که در بورس کالا عرضه می شد گران تر از بازار به فروش می رسند، تصریح کرد: فولادسازان سال گذشته به تعهدات خود عمل نکردند و اکثر شمش را صادر کردند، این در حالی است که کشور تشنه شمش بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانت 110 هزار میلیاردی در بازار فولاد

رانت 110 هزار میلیاردی در بازار فولاد