مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 07:002021-01-16دانش

امتحانات دانشگاهها در شهرهای زرد و آبی چگونه برگزار می شود؟


معاون آموزشی وزارت علوم درباره احتمال برگزاری حضوری امتحانات در مناطق زرد و آبی گفت: امتحانات همان طور که قبلاً نیز اعلام شده است به صورت الکترونیکی و غیرحضوری برگزار می شود مگر اینکه ستاد کرونا مجوز بازگشایی دانشگاه ها در مناطق مذکور را صادر کند.

- جی پلاس؛ معاون آموزشی وزارت علوم درباره احتمال برگزاری امتحانات به صورت حضوری در مناطق زرد و آبی گفت: این موضوع در ستاد کرونا مطرح نشده و امتحانات مانند روال ترم گذشته مجازی و غیر حضوری است.

علی خاکی صدیق در گفتگو با مهر درباره احتمال برگزاری حضوری امتحانات در مناطق زرد و آبی گفت: امتحانات همان طور که قبلاً نیز اعلام شده است به صورت الکترونیکی و غیرحضوری برگزار می شود مگر اینکه ستاد کرونا مجوز بازگشایی دانشگاه ها در مناطق مذکور را صادر کند.

معاون آموزشی وزارت علوم ادامه داد: تا جایی که من اطلاع دارم این موضوع در ستاد کرونا مطرح نشده است بنابراین امتحانات در همه مناطق حتی شهرهای آبی و زرد به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در روزهای اخیر عنوان شده بود با توجه به نهایی شدن پروتکل های بهداشتی جدید ستاد ملی مقابله با کرونا تا ابتدای هفته آینده و با توجه به فروکش کردن تب شیوع کرونا در استان های زرد و آبی چنانچه این ستاد برای بازگشایی دانشگاه ها در مناطق مذکور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات دانشگاهها در شهرهای زرد و آبی چگونه برگزار می شود؟

امتحانات دانشگاهها در شهرهای زرد و آبی چگونه برگزار می شود؟