مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:352021-01-16اقتصادي

70 میلیون دلار ماشین آلات وارداتی در آذربایجان شرقی بومی سازی شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: 70 میلیون دلار ماشین آلات، قطعات و تجهیزات مورد نیاز واحدهای تولیدی که در سالهای گذشته وارد می شد در این استان بومی سازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حبیب امین زاده اظهار کرد: ساخت موتورهای دیزلی در شرکت های تبریز از جمله این بومی سازی ها در آذربایجان شرقی است.

وی افزود: ثبت توانمندی های بیش از 400 واحد صنعتی استان و معرفی بیش از یک هزار محصول ظرفیت های فراوان بخش تولید و صنعت آذربایجان شرقی را به خوبی نشان می دهد.

امین زاده با اشاره به راه اندازی نمایشگاه دائمی توسعه و تعمیق ساخت داخل و اعلام نیازهای واحدهای تولیدی در محل سازمان و کسب رتبه اول آذربایجان شرقی در تحقق اهداف برنامه های جهش تولید در بین استان ها، گفت: عقد قرارداد انتقال طرح آب خلیج فارس توسط شرکت تبریزی و بومی سازی محصول انحصاری پمپ با 2 ورودی با توان 140 بارفشار از دیگر ظرفیت های بخش تولید در آذربایجان شرقی است.

وی از پایش و رصد سرمایه گذاری بیش از یکهزار و 900 طرح در دست اجرا در استان خبر داد و افزود: حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده طرح های در دست اجرای استان 20 هزار میلیارد تومان با پیش بینی 52 هزار فرصت شغلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 میلیون دلار ماشین آلات وارداتی در آذربایجان شرقی بومی سازی شد

70 میلیون دلار ماشین آلات وارداتی در آذربایجان شرقی بومی سازی شد