مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 05:302021-01-16اقتصادي

خسارت قطعی مکرر برق به صنعتگران مازندران


قطع مکرر و بدون زمان بندی برق و گاز صنایع و کارخانه ها طی هفته های اخیر صدای صنعتگران مازندران را در آورده است و گله و انتقاد آنها ، خانه صنعت ، - معدن و تجارت استان را بر آن داشته تا با انتشار بیانیه ای نسبت به این وضعیت اعتراض کند.

خانه صنعت ، معدن و تجارت مازندران در بیانیه ای از قطع گاز صنایع با عنوان اقدامی " غیرمنتظره " یاد و تاکید کرده است که با اضافه شدن قطع برق در روزهای اخیر قدرت برنامه ریزی از تولید کنندگان گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، صنعتگران مازندران همچنین قطع مکرر برق و گاز را مغایر ماده 25 قانون بهبود فضای کسب و کار دانسته و معتقدند که طبق این قانون شرکت های خدمات دهنده نه تنها موظفند هرگونه قطعی گاز و برق را از قبل به آنها اطلاع دهند ، بلکه باید نسبت به جبران خسارت های وارده هم اقدام کنند.

ماده 25 قانون بهبود فضای کسب و کار تصریح دارد : در زمان کمبود برق، گاز یا خدمات مخابرات، واحدهای تولیدی صنعتی و کشاورزی نباید در اولویت قطع برق یا گاز یا خدمات مخابرات قرار داشته باشند و شرکت های عرضه کننده برق، گاز و خدمات مخابرات موظفند هنگام عقد قرارداد با واحدهای تولیدی اعم از صنعتی، کشاورزی و خدماتی، وجه التزام قطع برق یا گاز یا خدمات مخابرات را در متن قرارداد پیش بینی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت قطعی مکرر برق به صنعتگران مازندران

خسارت قطعی مکرر برق به صنعتگران مازندران