مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 04:252021-01-16سياسي

روایت شاهد عینی از شب خونین دانشگاه تبریز


سید جمال الدین شکوری یکی از بازماندگان بمباران شامگاه شنبه 27 دی ماه 1365، دانشگاه تبریز است که چند ساعت قبل از بمباران کارگاه فنی را روایت می کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سید جمال الدین شکوری یکی از بازماندگان بمباران شامگاه شنبه 27 دی ماه 1365، دانشگاه تبریز است که چند ساعت قبل از بمباران کارگاه فنی را روایت می کند.

سیدجمال الدین شکوری که در سال 1360 معاونت کارگاه فنی دانشگاه تبریز را برعهده داشت در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جریانات 27 دی ماه سال 65، دانشگاه تبریز، اظهار کرد: زمانی که صنایع خودکفایی سپاه هنوز هیچ بساطی نداشت و فشار تحریم اقتصادی و تسلیحاتی دشمن بر ایران افزایش یافته بود، مسئولان فداکار صنایع خودکفایی سپاه پاسداران کمک زیادی در این زمینه انجام دادند.

وی ادامه داد: در آن موقع که حتی نمی توانستیم سیم خاردار بخریم، ساخت اولین خمپاره در دانشگاه تبریز آغاز شد و شروع به ساخت تسلیحات کردیم.

شکوری با بیان این که جهاد دانشگاهی نیز به ساخت تسلیحات جنگی ورود پیدا کرد، گفت: با توجه به این که اطلاعات خوبی در زمینه ی ساخت تسلیحات نداشتیم، از ظرفیت جهاد دانشگاهی استفاده کردیم، آموزش های لازم نیز برای استفاده از تسلیحات انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت شاهد عینی از شب خونین دانشگاه تبریز

روایت شاهد عینی از شب خونین دانشگاه تبریز