مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 18:152021-01-15بين الملل

تهدید اصلی برای صهیونیزم در لبنان است نه سوریه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آلون بن دیوید تحلیلگر امور نظامی صهیونیستی در روزنامه معاریو نوشت که تهدید اصلی علیه رژیم تل آویو نه در سوریه، - یک روزنامه چاپ سرزمین اشغالی نوشت که حملات هوایی به سوریه، مانع از توسعه قدرت موشکی حزب الله لبنان نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آلون بن دیوید تحلیلگر امور نظامی صهیونیستی در روزنامه معاریو نوشت که تهدید اصلی علیه رژیم تل آویو نه در سوریه، بلکه در لبنان است و رژیم صهیونیستی تا کنون کاری برای حل این معضل نکرده است.

به نوشته المیادین، او نوشت که تهدید استراتژیک علیه رژیم صهیونیستی موشک های دقیق حزب الله است و حملات پرتکراری که این رژیم در سوریه انجام می دهد، تلاش های حزب الله برای تثبیت قدرت ساخت و مونتاژ موشک های دقیق در خاک لبنان را تحت الشعاع قرار نمی دهد.

او توضیح داد که ارزیابی محافل نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی حکایت از این دارد که حزب الله تا بدین روز توانسته صد ها موشک دقیق میان برد و دوربرد را ذخیرسازی کند و اکنون در لبنان تعدادی تأسیسات حاوی موشک های دقیق وجود دارد.

این تحلیلگر امور نظامی سپس نوشت که از سال 2012 بدین سو، معادله پاسخگویی تغییر یافته و حزب الله هرگونه حمله رژیم اسراییل به خاک لبنان را پاسخ خواهد داد و ارتش اسراییل تهدید مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید اصلی برای صهیونیزم در لبنان است نه سوریه

تهدید اصلی برای صهیونیزم در لبنان است نه سوریه