مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 17:102021-01-15اقتصادي

اجرای طرح تعدیل موقت روشنایی معابر در اردستان


مدیر امور برق اردستان از اجرای طرح تعدیل موقت روشنایی معابر شهرستان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

- قاسم ناظری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در پی کاهش دمای هوا و افزایش مصرف حامل های انرژی برای گرمایش منازل در اکثر نقاط کشور، طرح های متعددی در سراسر کشور اجرا شد که تعدیل چراغ های روشنایی معابر درون و برون شهری یکی از آن ها بود.

وی هدف از اجرای این طرح را صرفه جویی در مصرف برق و کاهش تولید نیروگاه ها عنوان کرد و افزود: در این طرح ملی 1100 مورد چراغ 150 و 250 وات خاموش، حدود 300 مورد فتوسل های نجومی تنظیم و حدود 500 عدد چراغ پارک های مخصوص شهرداری خاموش شد.

همچنین حدود 300 مورد رفع نقاط خطر آفرین و شاخه بُری درختان در حریم شبکه های فشار ضعیف و فشار متوسط با حضور 4 گروه عملیاتی و یک گروه پیمانکاری نیز اصلاح شد.

مدیر امور برق اردستان با اشاره به آغاز طرح تعدیل روشنایی معابر از 25 دی ماه گفت: این طرح بر روی 1340 عدد از چراغ های معابر بلوارها و خیابان های اصلی عملیاتی شد و تنظیم حدود 320 مورد ساعت نجومی تابلوهای معابر را در پی داشت.

همچنین با تعامل با شهرداری های سه شهر اردستان و زواره و مهاباد نسبت به قطع حدود 700 مورد از چراغ های پارکی اقدام شد که در مجموع موجب صرفه جویی در مصرف حدود 130 کیلووات برق و مقدار 22هزار کیلو وات ساعت انرژی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تعدیل موقت روشنایی معابر در اردستان

اجرای طرح تعدیل موقت روشنایی معابر در اردستان