مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 14:302021-01-15ورزشي

داورمراعات تیم نساجی را کرد/ ماشین سازی درلیگ برتر می ماند


سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: داور مسابقه نسبت به بازیکنان تیم نساجی مازندران مهربان بود و مراعات حال این تیم را می کرد وگرنه باید یک بازیکن تیم نساجی را اخراج می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد سعید اخباری درنشست خبری پس از بازی تیمش ماشین سازی تبریز برابرمیزبانش نساجی مازندران که با تساوی یک بریک خاتمه یافت، افزود: در شرایطی که دو تیم نیاز به پیروزی در این بازی داشتند، استرس وحساسیت برای هر دو تیم بالا بود ونمی دانم چرا داور سعی می کرد که مراعات حال تیم نساجی را بکند.

وی ادامه داد: معتقدم که مهرداد بایرامی بازیکن تیم نساجی به خاطر خطای شدیدی که روی بازیکن تیم ما انجام داده بود، مستحق دریافت کارت زرد دوم واخراج بود واگر این اتفاق رخ می داد، مطمئناً نتیجه جور دیگری رقم می خورد.

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز با اشاره به اینکه بازی خوب ومحکمی را بازیکنان ما برابر نساجی به نمایش گذاشته بودند، ادامه داد: با شناختی که تیم نساجی وآنالیزی که از این تیم داشتیم، خوشبختانه طبق برنامه ودر دقایق ابتدایی بازی به گل رسیدیم و متأسفانه روی اشتباه وغفلتی که بازیکنان ما انجام دادند در دقایق پایانی نیمه نخست گل تساوی را دریافت کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داورمراعات تیم نساجی را کرد/ ماشین سازی درلیگ برتر می ماند

داورمراعات تیم نساجی را کرد/ ماشین سازی درلیگ برتر می ماند