مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 14:202021-01-15اقتصادي

جزییات افزایش ذخایر نفت ایران


مدیر امور فنی شرکت نفت فلات قاره ایران از افزایش ذخایر نفت در جای کشور در میادین نفتی خلیج فارس خبر داد و گفت: بیش از 740 میلیون بشکه نفت به ذخایر نفت کشور اضافه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از تسنیم، مدیر امور فنی شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: پس از مطالعات انجام شده در 4 میدان بهرگان سر، هندیجان، نوروز و ابوذر که همگی در آب های خلیج فارس قرار دارند، بیش از 740 میلیون بشکه نفت به ذخایر نفت کشور اضافه شد.

مدیر امور فنی شرکت نفت فلات قاره ایران از افزایش ذخایر نفت درجای کشور درمیادین نفتی خلیج فارس خبر داد.

علی خواجوی با بیان این مطلب افزود: پس از مطالعات انجام شده در 4 میدان بهرگان سر، هندیجان، نوروز و ابوذر که همگی در آب های خلیج فارس قرار دارند، بیش از 740 میلیون بشکه نفت به ذخایر نفت کشور اضافه شد.

وی گفت: با توجه به ضریب بازیافت این میادین 217 میلیون بشکه نفت این میادین قابل استحصال است که اگر قیمت هر بشکه نفت را 45 دلار در نظر بگیریم، معادل 10 میلیارد دلار به ارزش منابع قابل استحصال میادین نفتی فلات قاره ایران افزوده شده است.

مدیر امور فنی شرکت نفت فلات قاره ایران با بیان اینکه این میزان نفت با فناوری های کنونی قابل برداشت است، گفت: به منظور برداشت این نفت باید حفاری های جدیدی انجام شود که برنامه ریزی های لازم انجام شده و در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات افزایش ذخایر نفت ایران

جزییات افزایش ذخایر نفت ایران