مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 14:202021-01-15سياسي

احمد خاتمی: دل بستن به کشور آشفته آمریکا درست نیست


رهبر معظم انقلاب با سخنان حکیمانه خودشان این القا را که «آشتی با آمریکا کشور را به بهشت برین تبدیل می کند» را نیز از بین بردند، - احمد خاتمی گفت: رهبر معظم انقلاب با سخنان حکیمانه خودشان این القا را که آشتی با آمریکا کشور را به بهشت برین تبدیل می کند را نیز از بین بردند، زیرا همه می دانیم که قبل از انقلاب که کشور در اختیار آمریکا بود، فقر در اقصی نقاط کشور بیداد می کرد؛ امروز در خود آمریکا نیز ده ها میلیون بیکار و گرسنه وجود دارد و افتضاح دموکراسی و جنایت علیه نژادهای دیگر نیز نشان می دهد دل بستن به این کشور آشفته درست نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ امام جمعه موقت تهران تأکید کرد که بر اساس فرمایشات رهبری مقاومت حداکثری ملت، فشار حداکثری آمریکا را شکست و تحریم ها به تدریج در حال بی اثر شدن است.

سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در سخنان آدینه ای خود که از ویژه برنامه رادیویی در ساحت حضور پخش شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) به تبیین گوشه ای از ویژگی های شخصیت والای این بانوی بزرگ پرداخت و گفت: در روایت آمده است که إن فاطمه صدیقه شهیده ؛ بزرگان از واژه صدیقه عصمت حضرت زهرا(س) را اثبات کرده اند.

وی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) در اوج قله صداقت قرار داشتند و از مصادیق صدیقین به شمار می روند، ادامه داد: حضرت ابراهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمد خاتمی: دل بستن به کشور آشفته آمریکا درست نیست

احمد خاتمی: دل بستن به کشور آشفته آمریکا درست نیست