مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 14:202021-01-15سياسي

زمان تکمیل ساختمان جدید پلاسکو مشخص شد


با وجود محدودیتها و مشکلات فراوانی که ناشی از شیوع ویروس کرونا و تورمهای سنگین برای ما به وجود آمد به قول خود وفادار بودیم و تا پایان امسال ساختمان پلاسکو ساخته می شود وبه پیشرفت بیش از 95 درصدی می رسیم.

- ساخت و پیشرفت ساختمان پلاسکو جدید.

عکس: برنا، سکینه سلیمی به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایسنا، رییس بنیاد مستضعفان اعلام کرد که تا پایان امسال ساختمان جدید پلاسکو ساخته می شود اما برای ایمنی بیشتر و تکمیل آن به زمان بیشتری نیاز داریم و کسبه پلاسکو از اردیبهشت ماه سال آینده می توانند کار خود را آغاز و در پلاسکو مستقر شوند.

پرویز فتاح در بازدید امروز خود از روند ساخت ساختمان پلاسکو که به مناسبت سالگرد سانحه آتش سوزی و فروریختن این ساختمان انجام شد اظهار کرد: در حال حاضر ساختمان پلاسکو به پیشرفت فیزیکی 85 درصدی رسیده است و با وجود محدودیتها و مشکلات فراوانی که ناشی از شیوع ویروس کرونا و تورمهای سنگین برای ما به وجود آمد به قول خود وفادار بودیم و تا پایان امسال ساختمان پلاسکو ساخته می شود وبه پیشرفت بیش از 95 درصدی می رسیم.

وی با اشاره به رعایت شدن همه ضوابط و مقررات ساخت و ساز اعلام شده از سوی شهرداری، سازمان نظام مهندسی ساختمان، میراث فرهنگی و غیره گفت: پروانه ساختمان پلاسکو بالاخره صادر شده و دراین زمینه شهرداری تهران و شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان تکمیل ساختمان جدید پلاسکو مشخص شد

زمان تکمیل ساختمان جدید پلاسکو مشخص شد