مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 09:052021-01-14حوادث

افزایش 30 درصدی کشف کالای قاچاق با اشراف اطلاعاتی نیروی انتظامی


فرمانده نیروی انتظامی از افزایش 30 درصدی کشفیات کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه در کشور خبر داد و گفت: این مهم با توجه به اشراف اطلاعاتی و همکاری دستگاه قضایی محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهین شهر، سردار حسین اشتری پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی احداث دو ستاد فرماندهی در شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار، اظهار کرد: با وجود تأسیسات مهم، جمعیت رو به افزایش و زندگی اقوام در شاهین شهر، ساخت ستاد فرماندهی انتظامی در این شهر اهمیت به سزایی دارد.

فرمانده نیروی انتظامی معاونت مهندسی ناجا را مأمور شروع ساخت ستادهای فرماندهی در شاهین شهر و دولت آباد کرد و گفت: ناجا، به کمک های خیران امنیت دو شهرستان و مسؤولان در تکمیل ساختمان های ستاد فرماندهی نیاز دارد.

وی از افزایش 30 درصدی کشفیات کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه در کشور خبر داد و تصریح کرد: این مهم با توجه به اشراف اطلاعاتی و همکاری دستگاه قضایی محقق شده است؛ اگر زیرساخت های لازم فراهم شود و سامانه های موردنیاز به سرعت در اختیار ناجا قرار گیرد روند کشفیات کالای قاچاق نیز افزایش بیشتری خواهد یافت.

سردار اشتری با اشاره به ادامه اقدامات ناجا در مقابله با کرونا بیان داشت: نیروی انتظامی از سازمان های پیشرو در زمینه مقابله با کرونا بوده و بیشترین خدمات را در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی کشف کالای قاچاق با اشراف اطلاعاتی نیروی انتظامی

افزایش 30 درصدی کشف کالای قاچاق با اشراف اطلاعاتی نیروی انتظامی