مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 06:002021-01-14سياسي

پایان سختی بی آبی در خضرآباد و روستاهای این بخش


نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در زمینه تامین آب روستاهای بخش خضرآباد یزد، گفت: طرح انتقال آب به روستاهای یزد در مرحله نهایی است و سال آینده انتقال آب انجام می شود.

- ایسنا/یزد نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در زمینه تامین آب روستاهای بخش خضرآباد یزد، گفت: طرح انتقال آب به روستاهای یزد در مرحله نهایی است و سال آینده انتقال آب انجام می شود.

محمدصالح جوکار در جمع مردم روستای قوام آباد بخش خضرآباد با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مشکلاتی که در بخش خضرآباد و روستای قوام آباد یزد وجود دارد بحث آب است، اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته و همراهی مدیر عامل آب و فاضلاب استان یزد و نشست های متعددی که در این زمینه برگزار شد، نتایج بسیار خوبی در این خصوص به دست آمده است.

وی مشکل آب روستای قوام آباد را حل شده دانست و افزود: به دنبال پیگیری هایی که صورت گرفته، به زودی آب این روستا وصل خواهد شد و مردم در این روستا می توانند از نعمت آب شرب بهره مند شوند.

جوکار تصریح کرد: در سایر روستاهای بخش خضرآباد هم تا سال آینده روند اجرای طرح انجام می شود و این نقاط هم از آب شرب با کیفیت بهره مند شده و مشکلاتشان در این حوزه رفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سختی بی آبی در خضرآباد و روستاهای این بخش

پایان سختی بی آبی در خضرآباد و روستاهای این بخش