مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 15:552021-01-13سياسي

ابعاد مختلف زندگی و سیره حضرت فاطمه زهرا (س) در جامعه تبیین شود


ابعاد مختلف زندگی و سیره پرافتخار حضرت فاطمه زهرا (س) به ویژه در راه حمایت از ولایت و اسلام اصیل باید برای همه اقشار جامعه بخصوص جوانان بازگو و تیین شود.

- گناوه- امام جمعه گناوه گفت: ابعاد مختلف زندگی و سیره پرافتخار حضرت فاطمه زهرا (س) به ویژه در راه حمایت از ولایت و اسلام اصیل باید برای همه اقشار جامعه بخصوص جوانان بازگو و تیین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در دیدار روحانیون اعزامی به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) با تسلیت ایام سوگواری آن حضرت اظهار داشت: از ما روحانیون و وعاظ مذهبی انتظار است با سخنرانی های پربار و مؤثر پیروان اهل بیت (ع) به ویژه جوانان عزیز را با مبانی اعتقادی و مسائل تربیتی بیش از پیش آشنا کنیم.

امام جمعه گناوه افزود: ابعاد مختلف زندگی و سیره پرافتخار حضرت فاطمه زهرا (س) به ویژه در راه حمایت از ولایت و اسلام اصیل باید برای همه اقشار جامعه بخصوص نسل جوانان و آینده سازان بازگو و تبیین شود.

وی گفت: ایام فاطمیه نباید مورد کمترین غفلت قرار گیرد و لازم است که از همه شیوه های تبلیغی ممکن برای تعظیم شعائر اسلامی و دینی بهره کافی برده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد مختلف زندگی و سیره حضرت فاطمه زهرا (س) در جامعه تبیین شود

ابعاد مختلف زندگی و سیره حضرت فاطمه زهرا (س) در جامعه تبیین شود