مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 07:202021-01-13سياسي

هفدهمین نشست هیأت پژوهی برگزار شد


هفدهمین نشست هیأت پژوهی شب گذشته در ساختمان جامعه ایمانی مشعر در قم برگزار و در این نشست پایان نامه ارشد مطالعه محتوای عکس های خبری آیین های عزاداری محرم سال 1393 در ایران ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جامعه ایمانی مشعر، مهدی طاهری کارشناس ارشد رشته پژوهش هنر از دانشگاه پیام نور تهران طی سخنانی در این نشست هیأت پژوهی در مورد این پایان نامه اظهار کرد: در ابتدا با علاقه ای که نسبت به عکس هیأت داشتم با نزدیکان خود مشورت و در مدت کوتاهی به عرصه عکاسی در آیین های عزاداری ورود کردم.

نبود تصویر مشخص از آیین های عزاداری در ذهن مردم یک خلاء است وی اضافه کرد: در آ ن دوران عکس خاصی از آیین عزاداری در ذهن ها نبود چراکه عکاسی یک پدیده نوظهور بود و سیر تکاملی خود را در همه عرصه ها طی نکرده بود درحالی که نقاشی و اشعار مشخصی در مورد محرم به ویژه عاشورا در ذهن های مردم بود؛ بنده با نگاه به اهمیت پر کردن این خلاء به عرصه عکاسی در هیأت ورود کردم.

طاهری با بیان اینکه کارهای کتابخانه ای، پژوهشی و مصاحبه ای بسیاری برای جمع آوری عکس های آیین های عزاداری در سال 93 انجام شده است، عنوان کرد: نگرانی بنده در مورد اصل و نیت شروع این پایان نامه بود؛ برخی از اساتید موافق نبودند که در مورد عکس های عاشورا مطالعه کنم درحالی که نگاه بنده نسبت به عکس ها فقط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفدهمین نشست هیأت پژوهی برگزار شد

هفدهمین نشست هیأت پژوهی برگزار شد