مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 07:102021-01-13اقتصادي

پیش بینی بهمن و اسفند کم بارش برای کرمانشاه


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به ورود سامانه ناپایدار به جو استان از اواخر وقت فردا (پنجشنبه، 25 دی)، گفت: احتمال کم بارش بودن بهمن و اوایل اسفند نیز در استان وجود دارد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به ورود سامانه ناپایدار به جو استان از اواخر وقت فردا (پنجشنبه، 25 دی)، گفت: احتمال کم بارش بودن بهمن و اوایل اسفند نیز در استان وجود دارد.

علی محمد زورآوند در گفت و گو با ایسنا، از ورود سامانه ناپایدار به جو استان از اواخر وقت فردا خبر داد و افزود: بارش های ناشی از این موج تمام سطح استان را به خوبی در برنمی گیرد و ممکن است برای خود شهر کرمانشاه بارش چندانی نداشته باشیم.

وی عمده فعالیت این سامانه بارشی را مربوط به نواحی شمالی غربی استان دانست و عنوان کرد: منطقه اورامانات از روانسر تا تازه آباد و پاوه بیشتر تحت تاثیر بارش ها هستند.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه عمده فعالیت بارشی این سیستم را مربوط به روز جمعه اعلام کرد و یادآور شد: بارش ها تا اواخر روز جمعه ادامه خواهد داشت و احتمال بارش برف در نواحی سردسیر نیز وجود دارد.

زورآوند با بیان اینکه بعد از خروج این موج با یک روز توقف دوباره از یکشنبه هفته آینده (28 دی) بارش هایی را در سطح استان خواهیم داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بهمن و اسفند کم بارش برای کرمانشاه

پیش بینی بهمن و اسفند کم بارش برای کرمانشاه