مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 13:152021-01-12اجتماعي

طرفدار کولبری هستیم/اجرای طرح هوشمندسازی مرزها از سال 1400


فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به اینکه یکی از اولویت های نیروی انتظامی طی سال جاری هوشمندسازی است، گفت: طرح هوشمندسازی و کنترل مرزهای کشور با استفاده از ابزار تصویری اجرا می شود.

- سردار احمدعلی گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص روند اجرای طرح هوشمندسازی در مرزها افزود: زیرساخت های لازم برای این امر شامل اقدامات اوپتیکی، الکترونیکی، پهپادی و همه تجهیزات نوین، خودروهای عملیاتی سبک و تجهیزات مورد نیاز مرزبانان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه زیرساخت های فیبرنوری در مرزها ایجاد شده است، عنوان کرد: بزودی توسعه اتوماسیون اداری در پاسگاه ها و در نقطه صفر مرزی به همراه برجک ها برقرار می شود و همچنین در قالب طرح هوشمندسازی مرزها بیشتر پاسگاه های مرزی به دوربین های پیشرفته مجهز شده و در آینده نزدیک دیوار مغناطیسی در مرزها برقرار می شود.

گودرزی با بیان اینکه هوشمندسازی مرزها را با توجه به نگاه مقام معظم رهبری مبنی بر اقتدار ناجا مد نظر قرار داده ایم، اضافه کرد: در سال های گذشته گام های خوبی در زمینه هوشمندسازی و انسداد مرزی برداشته ایم و از فناوری روز بهره مند هستیم.

فرمانده مرزبانی کشور ادامه داد: طرح هایی برای هوشمندسازی مرزها داریم و ضروری است دولت و نمایندگان مجلس در زمینه جذب اعتبار کمک حال ما باشند تا شاهد تحول د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرفدار کولبری هستیم/اجرای طرح هوشمندسازی مرزها از سال 1400

طرفدار کولبری هستیم/اجرای طرح هوشمندسازی مرزها از سال 1400