مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 09:152021-01-12اقتصادي

صدور بیش از 426 مجوز صنایع دستی در استان مرکزی


معاون صنایع د ستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی با بیان اینکه حمایت از هنرمندان صنایع دستی در سال 99 در اولویت قرار دارد، - قاسم کاظمی  در گفت و گو با خبرنگار فارس دراراک با بیان اینکه بیش از 426 مجوز صنایع دستی از ابتدای سال جاری، صادر شد اظهار کرد:  از این تعداد،366 پروانه تولید انفرادی است که برای متقاضیانی که دارای تخصص، تجربه و آشنایی به فرآیند تولید و توانایی ساخت محصول در یکی از رشته های صنایع دستی بوده اند، صادر شده است.

وی افزود: 2 مجوز پروانه تولید کارگاهی نیز از ابتدای سال جاری صادر شده که باعث ایجاد اشتغال برای 8 نفر در رشته های مختلف صنایع دستی شده است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی بیان کرد: از ابتدای سال جاری بالغ بر 55 فقره کارت شناسایی نیز توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی برای صنعتگران صادر شده است که متقاضیان پس از گذراندن دوره های آموزشی و کسب مهارت های اولیه تحت نظر این اداره کل و قبولی در آزمون های کتبی و عملی موفق به دریافت این مجوزها می شوند.

کاظمی با اشاره به خسارات وارد شده به صنعتگران به دنبال شیوع ویروس و تاکید استاندار بر حمایت از هنرمندان صنایع دستی، بیش از  300 میلیون ریال به هنرمندان صنایع دستی خسارت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 426 مجوز صنایع دستی در استان مرکزی

صدور بیش از 426 مجوز صنایع دستی در استان مرکزی