مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 07:202021-01-12فرهنگي

کتاب «منهج مناظرات الانبیاء و الامام الصادق(ع)» منتشر شد


کتاب «منهج مناظرات الانبیاء و الامام الصادق(ع)» تألیف سیده فاطمه حسینی میرصفی به همت مؤسسه بین المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، - کتاب منهج مناظرات الانبیاء و الامام الصادق(ع) تألیف سیده فاطمه حسینی میرصفی به همت مؤسسه بین المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب منهج مناظرات الانبیا و الامام الصادق (ع) به قلم سیده فاطمه حسینی میرصفی به زبان عربی و به همت مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی، به زیور طبع آراسته و روانه بازار نشر کشور شد.

این اثر ارزشمند درصدد تبیین و توصیف ویژگی های روش های کارآمد و اثر بخش انبیا الهی و ائمه اطهار در ابلاغ رسالت و پاسخگویی به شبهات و سوال افکنی های منکرین و خداناباوران و به شایستگی بیان می دارد، انبیای الهی و ائمه معصومین (ع) که ادامه دهندگان رسالت عظیم هدایت هستند، در طول زندگانی افتخارآمیز خود به منظور دعوت الی الله و سوق دادن انسان ها به صفات و رفتارهای نیکو، شیوه های متنوعی را به کار گرفته اند که در جای خود تأثیر بسزایی بر شخصیت و رفتار انسان ها داشته است.

تبلیغ به شیوه های مختلفی انجام می پذیرد که بر اساس آیه 125 سوره نحل، جدال أحسن و مناظرات برهانی به دور از مغالطه یکی از انواع آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «منهج مناظرات الانبیاء و الامام الصادق(ع)» منتشر شد

کتاب «منهج مناظرات الانبیاء و الامام الصادق(ع)» منتشر شد